Blog
10 lutego 2015

Turnus rehabilitacyjny – Łask 2015 :) cz.2 :)

Hej kochani :*
Dzisiaj mam kolejną część mojej powieści turnusikowej 😉
Pokażę Wam jak wygibaskowałem się tak pomiędzy moją choróbką 😉
Każdy chłopczyk czy dziewczynka na turnusie byli przypisani do jakiegoś rehabilitanta 🙂
Ja to byłem w grupie cioci Justyny 🙂
Ciocia Justyna na początku musiała zapoznać się ze mną, co potrafię, jak reaguję …
No to nie takie proste, ale ciocia szybko poznała mnie i widziała jak to powiedziała we mnie… potencjał 😀
Powiem Wam, że czasami dobrze jest jak tak ktoś nowy zobaczy mnie 🙂
Zawsze zauważy cosik nowego, na co warto zwrócić uwagę, wiecie?
Ciocia Justyna ćwiczyła ze mną i widziała we mnie odruchy, ruchy, które powinienem robić… i robiłem 😀
Ale ona też dobrze wie, że przede mną tyyyyle pracy…
Tak jak obiecałem, staram się przecież 🙂 a mamusia z tatusiem pomagaja mi w tym 😉
A żeby nie było, to kibicujecie mi, a ja to baaaardzo cenie :*
Widzicie?? Widzicie?? 😀
Wcale nie było tak źle, choróbka mnie dopadła, ale poćwiczyć, poćwiczyłem 😉
Jutro pokażę Wam inne wygibaski, takie mądralińskie  😉 I …. pluskaski 😀
Jacie…. tyle tego było 😀
Dzisiaj zakończył się 1-szy etap konkursu BLOG ROKU 2014 🙂
Były różne, różniste kategorie, a ja byłem w kategorii ŻYCIE I SPOŁECZEŃSTWO 🙂
Zdobyłem 574 głosy 🙂 dziękuję :*
Jestem kiepski z matematyki, ale chyba jakoś tak wyszło, że zagłosowało 572 cioć i wujków, babć i dziadków 😀
No nie liczę przecież mamusi i tatusia 😉
W mojej kategorii miałem 2gie miejsce!!!
A ogólnie wśród wszystkich 20te !!!
Bardzo dziękuję wszystkim za docenienie TEGO miejsca 🙂
Teraz będzie drugi etap 🙂
Wujek Kamil Durczok wybierze 3 najfajniejsze blogi z pierwszej 10tki 🙂
Na nic się nie nastawiamy, bo chcieliśmy się sprawdzić w tym pierwszym etapie 😉
Bo dla nas Wasze głosy są najcenniejsze :*
Ściskam Was dużo mocno :*
Buuuzia :* Tuli licko w licko :*
No i wiecie :*
Ps. Ja nadal zasmarkany, kaszelkowaty, ale jak to mamusia z tatusiem mówią… schodzi mi to i odrywa się 😉
Muszę jakoś to przetrzymać 😉
Za to mam tulaski tulaski 😀
Jestem taki mały cwaniak 😉
Buuuzia :*

14 Odpowiedzi

14 Komentarze dla tego postu

  • Hej hej no mamusia poszalala dziś z fotkami ale dzięki temu widać Twoje wygibaski i że to nie było wcale takie hop siup 😉 ale widać że się starałes :* powodzenia w kolejnym etapie głosowania 🙂

  • Buziaczki dla naszego Dawidka – malutkiego rycerzyka 🙂

    Indianka3 lata ago Odpowiedz
  • Kochany ślicznie sie starales i bardzo sie rozgladales. cos ci sie tam bardzo musialo podobac. Straraj sie tygrysku najbardziej jak tylko potrafisz mama i tata na pewno ci pomoga i juz niedlugo beda widoczne kolejne efekty. Całuje i mocno mocno sciskam :*

    Martyna3 lata ago Odpowiedz
  • Mały wielki człowiek!!!!!

    Agnieszka3 lata ago Odpowiedz
  • Super Dawidku 🙂 jesteś bardzo silnym chłopcem 🙂 tak trzymaj! Buziaki :*

    Patrycja3 lata ago Odpowiedz
  • Dawidku pięknie ćwiczysz , mimo kaszelku i wydzielinki, jesteś bardzo dzielny. Tak z ciekawości czy Łask w którym byłeś to miejscowość w województwie Łódzkim? Pozdrawiam Ciebie i Twoich Rodziców 🙂

    Marzena3 lata ago Odpowiedz
    • Tak miejscowość Łask w woj. łódzkim 😉
      Pozdrawiamy 🙂

      kasiaspalek3 lata ago Odpowiedz
  • Kochany NASZ….:)zdrowiej szybciutko Dawidku bo chorowanie jest nie fajne…buziaki słódziaku

    Kasia M3 lata ago Odpowiedz
  • No nie,, pozytywnie mnie zaskoczyłeś Dawidku. Taki byleś biedniutki – chorutki, a tak pięknie ćwiczyłeś.
    Jestem z Ciebie dumna.
    Niedługo będziemy podziwiali efekty tego Twojego efektywnego ćwiczenia.- wszystkich zadziwisz !!
    Trzymam za Ciebie kciuki i szepnę Ci na uszko: Kocham Cię mój Mały Dzielny Rycerzyku
    Twoja Ciocia Ewa z Krakowa

    Ewa3 lata ago Odpowiedz
  • ale szalałeś Młody -widzę ,że łatwo nie było -ale co tam -dałeś radę 🙂 buziaki i zdróweczka 🙂

    Ania3 lata ago Odpowiedz
  • ty nasz mały modelu!!na niektórych fotkach widać już cudownego zdrowego chłopca aha i może o tym nie wiesz malutka amelka skonieczna jest operowana jutro o 8:00

    róża3 lata ago Odpowiedz
    • Staram robić piękne, „zdrowe” fotki 😉 Bo po co pokazywać chorobę… 😉
      A o Amelce wiemy i baaardzo nas to cieszy 🙂

      kasiaspalek3 lata ago Odpowiedz
  • DAWIDKU JESTEM ZACHWYCONA ,ZE MIMO CHOROBY TAK CIEZKO CWICZYŁES – A MOZE JAK JUZ NIE BEDZIE KASZELKU WARTO BY TAKA REHABILITACJE POWTÓRZYC? BO TYDZIEN TO TROCHE ZA MAŁO,A JESZCZE PRZESZKODZIŁA CZESCIOWO TWOJA CHOROBA ,PANI KASIU PROSZE POMYSLEC NAD TYM,JEST NAS DUZO DOBRYCH LUDZI I NAPEWNO WSZYSCY MIŁOSNICY DAWIDKA SIE DOŁOZA NA TAKI 2 TYGODNIOWY TURNUSIK,BYŁO BY MU TO POTRZEBNE POZDRAWIAM I DZIEKUJE ZA SLICZNE ZDJECIA I SUPER WIADOMOSC

    BABCIA3 lata ago Odpowiedz
  • Dawidku jestes wspanialym malym czlowieczkiem ,modle sie zeby bozia dala ci duzo zdrowka

    agnes3 lata ago Odpowiedz
Please configure Admin Panel -> Appearance -> Widgets -> SubFooter Left
Please configure Admin Panel -> Appearance -> Widgets -> SubFooter Right

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress